close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

הדפסה על מוצרים- הדבר הכי לוהט לחורף 21

מערכת שורשי חשוון, תשפא28/10/2020

המציאות של חיינו השתנתה ללא היכר, והמציאות אותה אנחנו מכירים לא תחזור על, למרבה הצער. זה לא אומר שהחיים נגמרו, זה רק אומר שהם מקבלים פנים אחרות

תגיות:
צילום: freepik

תרבות העבודה והלימודים, תרבות הפנאי והבילוי ואפילו האופן שבו אנחנו הולכים למכולת או לא הולכים אלא מזמינים הביתה דרך האינטרנט יצרה מציאות חדשה שבה אנחנו נמצאים יותר במקומות סגורים, נוכחים יותר במקומות בהם אנו מצויים ופנויים יותר, פנויים מבחינה תודעתית להבחין, להיות בקשב ולשים לב למה שקורה בסביבתנו, זו המידית וזו שמעבר למסך הזום.

הדפסה על חולצות מותג
למרות שהדרך המקובלת להדפיס על חולצות היא באמצעות שימוש בחולצות בייסיק בצבע אחיד, יש דווקא קטע מגניב בלהתאים

את חולצת המותג האהובה באופן אישי באמצעות הדפס ספציפי שמייחד את החולצה האהובה שלנו ומוסיף לברנד האהוב טאץ' אישי.

הדרך המקובלת והבטוחה ביותר מבחינה עיצובית היא לעשות הדפסת חולצות מקצועית על חולצת בסיס בצבע אחיד. הצבע לא משנה, ובלבד שיקטין את מידת החיכוך שאינו מיטיב עם ההדפס הנבחר על מנת להגיע לתוצאה מקסימלית מבחינת נראות. יחד עם זאת, למי שרוצה לקחת אחריות, ויתרה מזאת, אוהב ונהנה מאמנות עיצוב האופנה יוכל לעוף למחוזות רחוקים ומרהיבים תוך התאמת חולצות המותג האהובות עם הטבעה של חותמת אישית.

לחץ כאן לכניסה לאתר כדי לקבל הצעה להדפסה על חולצות.

לא רק על חולצות
הדפסת חולצות מקצועית היא רק חלק מהשירות אותו תוכלו לקבל באפריל הדפסות שמספקת גם שירותי הדפסה על פריטי טקסטיל נוספים לרבות בגדים תחתונים וכלי מיטה. אין דבר מפנק יותר מלעשות שימוש בטקסטיל האינטימי שלכם עם החתימה האישית שבחרתם, זו בהחלט תוספת מפנקת לחיים.

בנוסף לכל השפע הטקסטילי, הדפסה על מוצרים היא עולם שלם של אמנות שימושית המתאפשר על מגוון גדול מאד של מוצרי גלם שונים, רכים וקשיחים כאחד.

ממגוון חומרי הגלם עליהם ניתן להזמין שירותי הדפסה, כך למשל תוכלו להדפיס גם דברים בהתאמה אישית, כמו ברכות, שלטים וכיוצא בזה. בין חומרי הגלם השונים תוכלו כאמור ליהנות משירותי הדפסה על מוצרים בעלי אופי רך וכן תוכלו ליהנות משירותי הדפסה על גבי מוצרים קשיחים מעולמות שונים. בנוסף תוכלו ליהנות משירותי הדפסת מוצרים על עץ. אכן שירות נפלא שישדרג את הבית, המשרד וישמש גם פתרון נהדר לקידום העסק שלכם.

שדרוג הבית בטאצ' קטן
הדפסה על עץ הפכה לטרנד חם מאד בשנים האחרונות ונראה שזו לא תהיה אופנה חולפת. אנשים נהנים מההזדמנות הנדירה שיש להם לעצב את הבית בהתאמה אישית באמצעות הדפסה פשוטה שהופכת כל מרחב למשודרג באופן משמעותי. הגיע הזמן שגם אתם תשתדרגו ותיהנו.

לכניסה לאתר לחצו כאן

הוסף תגובה
צילום: freepik
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה